trött på denna jädra vinter

Fy satan vad kallt det blivit ute igen, buurrrrr. Hackar ju tänder ute och så fort man tar av sig vanten fryser händerna direkt. TRÖTT på vintern nu, längtar till sommaren!

Idag åkte jag ut med mamma tidigt till stallet och fixade allting till hästarna, sedan åkte jag över till Maria o Rebecca och red Succe i ridhuset. Det var kul, han var verkligen hur spänd som helst i början och tittade och var allt som fanns där inne, men efter mycket trav och lite galopp så släppte det och då blev han så himla mjuk och fin. Helt underbar, men gud vilka gångarter hästen har alltså haha.

Imorgon är det praktik på schemat också, det ska bli mycket roligt! Tycker verkligen om min praktikplats.
& på fredag är det skolstallet på schemat och då ska vi tvista grimskaft hela förmiddagen, kul och sedan blir det ridning, mindre kul.

Och på tal på något helt annat, jag klarade min första fas på körkortsteorin idag haha *glad.

Åh vad jag vill ha sommar, extra mycket när jag tittar på denna bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0