Rolig dag.

åh vet ni vet ni, jag träffade min efterlängtade Sarah här om dagen, hon följde med och red också. Jag red på Linns häst terika och Sarah red på Sina, vi red ut och pratade om allt mellan himmel och jord! Saknat det så mycket <3 Och det var så kul att se Sarah tillbaka bland hästar, hon säger själv att hon blir så lugn i stallet och hon stod och lyssnade då sina åt för hon tycker det är så skönt att höra när dem tuggar heh :')

Måste berätta en kul grej med, vi red ut först med Amanda & Mellis också. Men dem red åt ena hållet och vi  åt andra. Sen när vi var i skogen hör man hur ngt låter på vägen bakom oss, så ser jag Mellis kommer i världens fart på Mexico som hade dragit haha, och Mellis sitter och säger/skriker när Mexiko drar : jag kommer döö, jag vill inte dö, jag för ung att dö, jag vill inte döööööööööööööööööö. Sen fick hon stopp på honom precis innan hon skulle svänga in på lilla stigen haha. Det var kul (a). Sen kommer Amanda på en överhet jalle som galopperade mer uppåt en frammåt. Men sedan blev alla lugna och vi red hem.



Bild på min älskade Sina & Sarah, från i höstas.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0