Praktiken

Som sagt hade jag praktik i torsdags och det var så himla kul. Jag & Nathalie fixade allting själva då Ingrid gjorde lite andra saker. Vi var värsta hurtiga och jobbade på as effektivt haha. Vi mockade först sen red vi lite, jag red La Rochelle då. Och jag säger bara en sak, underbara häst! Vill haaaaaa. Det kom fram en gubbe och sa gud så fin, är hon lika trevlig och rida som hon ser ut? och jag svarade: jaa hon är heelt underbar :) haha!
Sedan fortsatte vi i stallet, det roliga är att det är inte ens jobbigt att göra det på våran praktik för vi har så roligt. Så vi mockade och gjorde påsar, sen var vi snälla och överaskade Ingrid och plockade ordning lite i hennes skåp för det såg F*rjävligt ut. Hon blev glad.

Sedan red vi igen, och nu ska ja berätta något kul hehe. Jag red Dinaldo, honom har jag med blivit kär i, vill haaaaaaaaaaa! Men iaf vi red väldigt effektivt och länge och det gick verkligen jätte bra den här gången har tyckt han är lite svår men jag fick mer grepp om hur han funkade så det var kul. Men iaf när vi var klara var han så himla svettig överallt och det bara rök om honom, och jag var med helt slut hehe. Det kom en tjej och bara oj vad svettiga ni är det bara ryker ju, sen sa jag till Nathalie, asså jag är så varm jag ryker säkert jag med, så jag tog upp armarna för att skämta och det kom röök hahahahaha, vi fick världens skratt attak och Ingrid tyckte vi var knäppa :D

Sedan badade vi lilla Bianca som det kommer spekulanter på, hon blev finfin!

Det  var en mycket rolig dag och jag längtar tills nästa torsdag då det är praktik igen:)

Tänkte lägga ut filmer på La Rochell och Dinaldo här nedan så ni får se dem. Det är Ingrids salu filmer på dem och det är hon som rider. Ni ska nu få se mina favoriter, som jag verkligen vill ha!!! Om jag bara hade pengarna (a)





La Rochelle :)






Dinaldo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0