funeringar/ideér

Nu fick jag ett litet sug till att skriva lite här. Dock inget intressant.
Nu är det verkligen inte långt kvar till Sina får föl, 3 månader. Och tre månader är ju ingenting mot vad jag väntat, har väntat i 8 månader.

Det ska bli så himla roligt, och jag längtar ihjäl mig. Inte bara jag som längtar haha Mamma Amanda Linn & Mellis längtar minst lika mycket :D Har en kännsla attr fölungen kommer få mycket uppmärksamhet och kärlek då den kommer till världen :')

Ni undrar säkert, vad ska den heta?
Finns massor förslag, både jag mamma och amanda tycker lite olika fast ändå lika, såhär tycker vi:

Jag: Sto: Giacintaa  Hingst: Forever young
Mamma: Sto: forever young  Hingst: Jay smith    ( haha)
Amanda: sto/hingst: forever young

Så vi får se vad det blir :)

Jag kommit på en liten grej jag ska börja med lite smått i bloggen. DYRT/BUDGET.
Ska lägga upp produkter inom häst sporten från olika butiker och märken, både som är dyrt eller budget.
Tror det kan bli kul, tycker iaf jag och det är ju huvudsaken :D Så kika in lite senare så kommer det första inlägget om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0