vinter




Film från i vintras när jag och min snutt tolkade med sina ♥

Åh vad jag längtar lite till vintern ändå, trots att det är kallt och jävligt så är det också väldigt mysigt! Att pullsa i snön och rida sena vinter ritter i vita snön och se ut över hela stan som lyser. mys! Och ha med sig varm choklad och bullar till stallet.  Och att tolka efter sina är så himla kul både vi och sina älskar det, tyvärr blir det dock ingen tolkning i år efter henne eftersom hon är dräktig :/ sorligt. Men det får vi ta igen nästa vinter igen!!
På tal om att hon är dräktig ska jag skiva ett roligt inlägg som kommer in senare :)

Här är en till film, ser det inte härligt ut men snön på alla granar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0