prinsessan sessan

Sådär ja nu är min design fixad lite mera men den är inte klar än, tror jag ska ändra om så det blir svart bakgrund men vet inte. Det är min syster som gjort den, giles.blogg.se :)

Juste jag har glömt att berätta om min lilla shettis Sessan, som vi har haft sen jag var 3½-4 år.
Hon är så himla söt, hon är svart och pytteliten. Vi gjorde mycket tillsammans, som t.ex när jag målade med vattenfärg ute på ett bord med parasoll så hade jag vattenfärgerna och vattnet på Sessans rygg när hon gick lös och åt jämter mig haha. Och hon gick lös i våran trädgård och ibland kom hon ingående i vårat hus om dörren var öppen haha. Hon har även varit med mitt i city och vandrat i trädgårdsföreningen LÖS haha då min syster tappade bort henne.  Vi har fortfarande kvar Sessan, när vi fick henne var hon 9 och nu är hon redan 23 år! Lilla gumman, men tyvärr har vi inte henne hemma längre då kinda ridklubb lånar henne och har henne på ett ridlekis och hon rids 2 ggr i veckan av småbarn, det är bra så hon får göra något, vi är ju alldeles för stora för henne! Hon älskar att bli körd också, det har vi gjort mycket med henne! :)

Här kommer en bild på sötnosen! :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0