Mexico


Josefin Mellström - Mexico

Skrev i tidigare inlägg om att jag kommer rida Mexico men att jag återkommer mer så det gör jag nu.
Eftersom Sina är betäckt och jag vill rida markarbete/dressyr så kom vi fram till att det blir perfekt att jag ska börja rida dressyr på Mexico, jag själv vill utvecklas och det ska bli jätte roligt. Och Mexico vill bli dressyrhäst också ;) Ska träna för Sofia Bengtsberg på Staby Gård en gång i veckan, samt rida honom några ggr själv i veckan.  Det här ska bli så roligt och redan på Onsdag börjar första träningen!
Tack mellis för att göra detta! <3

Kommentarer
Postat av: Narin

riktigt avis på dig emelie, nu har du två fina hästar att rida o ta hand om!:D såg förresten Josefin och Mexico i tidningen idag(12 okt), kul efter att jag precis fått reda på vem hon är!;)

2010-10-12 @ 16:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0