burrigt väder

Ush vilken regnig dag det varit idag, men jag tog mig till stallet idag ändå :)
Red på Sina gumman och hade en annan liten ponny som handhäst, det gick jätte bra. Sina är så pigg och glad!
Sedan, bestämde jag mig för att rida bort till paddocken med dem där min mamma var, där red jag även Succe igen, han var lite busig idag och bockade några ggr, och han ville verkligen göra byten hela tiden och när han inte fick det "som han ville då han ville byta" så sparkade han bakut hehe. Men det gick bra med honom, han är som Sina att det tar i tag att få igång dem men när han väl blev varm så blev han jätte mjuk och fin, kul! Det är så kul att rida lite olika hästar nu, spec när min gumma är dräktig! Men gud vad blöt jag blev av regnet, frös ihjäl på vägen när jag red hem! Och juste eeh på vägen hem så red jag förbi ett hus vi alltid rider förbi för att komma till paddocken, sen ser jag att någon man kollar på mig i fönstret men jag tänker inte mer på det, sedan hör jag bakom mig att det kommer någon, och han mannen var det som sprungit ut och bara skrek på mig " ´du rider inte här en gång till , höör du det !? ". Han var läskig och han har ingen rätt att skrika så för det är inte hans mark jag rider på, vilken idiot alltså. Nåja det finns gott om nötter här i världen.

Hmm vad ska jag ha för bild till detta inlägg då, det är så tråkigt utan bilder. Nå jag vet, tror än del undrar vem Succe är, så här kommer en bild på Rebecca (ägaren) och Succe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0