27 oktober

Igår slutade jag vid 1 så jag åkte ut till stallet då, jag red Mexico. Och precis när jag hade sadlat klart och allting så började det regna såklart. Men men det hindrade mig inte, så jag red mot paddocken men det var verkligen för kallt ute så jag red in i ridhuset och red där, det var skönt att ha tak över huvudet och att det var vindstilla. Jag red mycket i volter och minskade dem mer och mindre. Först var han mycket stel men sen halva passet  mot mitten och slutet var han verkligen fin och verkligen ville arbeta och fortsätta jobba ryggen. Sedan red jag hem och fy vad jag frös när jag kom till stallet brr. Men det vara på med ingelas jackan som räddar min vinter haha. Sedan var det bara att hoppa upp på Sina och rida ut med Amanda och Giles. Åh herregud vad Sina var pigg, hon drog 2 ggr. Och sedan ville hon inte skritta osv.. gud jag hade full shåå med henne, och lixom hon som ska ta det lugnt och vara lugn!




Min världens bästa och finaste Sina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0