12 oktober




Ber om ursäkt för hur det är filmat, haha.

Red på banan idag med Mexico bus. Han var mycket spänd i början för det är ju så spännande med allt runt omkring ;) Men det släppte sedan och han blev väldigt mjuk och fin. Imorgon är det träning för oss två som gäller, ska bli jätte roligt, ser fram emot det :)!

Efter jag ridit Mexico red jag ut på Sina i grimma och grimskaft, älskart!
Red en skogstur / över ett fält :)

Föresten, ush vad läskigt det är att älgjakten har börjat, vågar ju knappt rida någonstanns!
Man får vara försiktig och använda reflexer.



Kommentarer
Postat av: megg

heej emelie, hur e de? Kul blogg! vad g:or du nu f:or tiden? <3

2010-10-13 @ 11:30:44
Postat av: emilie mig själv

hej megg!!!! :) åh vad länge sen. Det är bara bra med mig, jadu jag går i skolan, sista året ju sååå skönt :) och sedan rider jag mkt hi :) hurär det med dig då och vad gör du nu för tiden ? ;) <3

2010-10-14 @ 08:33:30
URL: http://emilienordstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0